Jeton ymmärtää, että asiakas on kuningas, ja siksi sen alustat ovat käyttäjäystävällisiä. Rekisteröintiprosessi on melko yksinkertainen, samoin kuin navigointi. Siellä on myös yksityiskohtainen UKK-osio, jossa on suosituimmat kysymykset ja vastaukset.
Ota selvää, mitä Jetonin asiakkaat kysyvät ja vastaukset. Jetonin käytettävyyden lisäksi yritys tarjoaa asiakastukea useilla eri kanavilla.
Ensimmäinen on live-chat, joka on käytettävissä 24/7. Tämä on loistava ominaisuus, joka tarjoaa käyttäjille apua kahdella tavalla. Ensinnäkin on olemassa tekoäly, joka antaa käyttäjille ehdotuksia heidän haluamansa perusteella. Jos mikään vaihtoehdoista ei riitä, on olemassa live-chat-agentteja, jotka ovat aina valmiita auttamaan käyttäjiä. Käyttäjien on kirjauduttava sisään saadakseen apua live-chat-agentilta.
Toinen kekseliäs vaihtoehto on sähköposti. Käyttäjät voivat ottaa yhteyttä Jeton Wallet -tiimiin sähköpostitse. Ainoa ongelma on, että palaute ei ole välitöntä. Vastauksen saaminen kestää muutaman tunnin.
Yllä olevien asiakastukikanavien lisäksi Jetonin käyttäjät voivat pitää yhteyttä brändiin sosiaalisen median kanavien ja virallisen Jeton-blogin kautta.